jobb just nu!

Studie- och yrkesvägledare/Yrkessamordnare

Generell information

Övrigt

Spara som favorit

Om arbetsplatsen

Ängelholm är landets första agila kommun!
Här tänker vi nytt och vi har därför byggt en unik utvecklings- och serviceorganisation helt fokuserad på medborgarservice och samarbete. Förutom att vi har huvuduppdrag istället för förvaltningar, är det unika med Ängelholms kommun vårt signalsystem och våra agila arenor.

Vi jobbar med vardagsinnovationer och får saker att hända. Samarbete är en självklar arbetsform för oss och med vårt agila arbetssätt har vi förutsättningarna och förmågan att anpassa oss i ett samhälle som ständigt förändras. Vi lever vår värdegrund: Öppenhet, Omtanke och Handlingskraft.

Ängelholm är dessutom en av Sveriges vackraste platser med kilometerlånga stränder, djupa skogar och öppna landskap och har bästa läget med utomordentliga kommunikationer till resten av Skåne, Sverige och kontinenten.

www.engelholm.se


Arbetsuppgifter

Du kommer att arbete med SFI-eleverna i Ängelholms kommun och samordna praktikplatser för eleverna.

Kvalifikationer

Erfarenhet som studie- och yrkesvägledare eller arbetat inom arbetsmarknadsenhet är meriterande. Social kompetens och att personen är lämpad för den tilltänkta arbetsgruppen är avgörande för att vara aktuell för tjänsten och projektanställningen på ett år.

Anställningens omfattning

Tillträde:   2018-02-02

Tidsbegränsad till: 2019-02-04

Snarast möjligast eller enligt överenskommelse.

Ansökan

Referensnummer:   A746278

Gör ansökan

Lön

Löneform: Månadslön.

Anställning

40 timmars arbetsvecka enligt överenskommelse

Övrigt

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Ängelholms kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen.

Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda, undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.